آموزش ساخت اکانت رایگان moz

در این آموزش سعی کردیم خیلی سریع اکانت رو بسازیم و یک لیست بین نامبر برای شما تهیه کردیم که میتونید ازشون با همین روش برای ساخت خیلی اکانت ها مثل اسپاتیفای ، ماز پرو و… بکنید.

ساخت اکانت رایگان moz pro

شما میتونید با ابزار moz pro بک لینک های رقباتونو دربیارید و توی اون لینک ها برای سایت خودتون بک لینک بسازید یا برای دیگران بک لینک بسازید و درامد کسب کنید، یک روش دیگر هم برای کسب درآمد از این راه هست که شما بک لینک سایت های مختلف رو جمع آوری میکنید و بعد اون لیست بک لینک رو که به راحتی جمع آوری کردید به بقیه افراد میفروشید(خیلی مشتری داره).

با این روش سایتتو بیار صفحه اول گوگل

خلاصه زیاد وقتتونو نمیگیریم و خیلی سریع میتونید اکانت رو بگیرید و از امکانات حرفه ای moz pro استفاده کنید و سئو سایت خودتون و رقباتونو بررسی کنید و به صدر گوگل بیاید. اگر از قبل با سایت ماز آشنا هستید که خیلی عالیه اما اگر نیستید یک توضیحات مختصر با یک فیلم آموزشی برای شما ضبط کردیم که میتونید امکانات شگفت انگیز این ابزار حرفه ای رو تماشا کنید.

 

با این روش میتوانید هزاران اکانت بدون محدودیت بسازید

ایجاد اکانت رایگان moz pro در 2دقیقه

با این آموزش میتوانید هر 30 روز یک اکانت ماز پرو بگیرید، که ساخت این اکانت حداکثر 2دقیقه طول میکشه. پس از تهیه این آموزش یک لیست بین نامبر برای ساخت اکانت ماز پرو به شما داده میشه، با این بین نامبر ها میتونید در خیلی سایت های دیگه هم به همین روش اکانت های free trial که معمولا 30 روز کمتر یا بیشتر بهتون میدن رو کاملا رایگان تهیه کنید.

برای دریافت آموزش به لینک روبرو مراجعه کنید: آموزش ساخت رایگان اکانت ماز پرو